A ak použijete Facebook Pixel, získate z týchto materiálov väčšiu inšpiráciu. Ak ešte Pixel nepoznáte, je najlepší čas na implementáciu jeho funkcií na vašom webe a v sociálnych kampaniach.
Sociálne médiá ovládajú internetovú komunikáciu. Na konci roku 2016 mal Facebook 1,65 miliárd aktívnych profilov, čo znamená, že každý štvrtý človek na Zemi má facebook-ový účet. Niet teda divu, že reklama prešla z tradičných médií na sociálne médiá.
Táto časť je sprievodcom sociálnymi médiami. Nájdete tu sériu príručiek, ktoré vám pomôžu orientovať sa vo svete sociálnych médií. Začiatočníci nájdu odpoveď na otázku o základných funkciách SM a pokročilí používatelia zas informácie o tom, ako používať SM v marketingu a reklame.
Nachádza sa tu tiež prípadová štúdia reklamných kampaní a prehľad príležitostí, ktoré sociálne médiá inzerentom poskytujú.
Odporúčame vám čítať ďalej!