Sociálne médiá ovládajú internetovú komunikáciu. Na konci roku 2016 mal Facebook 1,65 miliárd aktívnych profilov, čo znamená, že každý štvrtý človek na Zemi má facebook-ový účet. Niet teda divu, že reklama prešla z tradičných médií na sociálne médiá.

Táto časť je sprievodcom sociálnymi médiami. Nájdete tu sériu príručiek, ktoré vám pomôžu orientovať sa vo svete sociálnych médií. Začiatočníci nájdu odpoveď na otázku o základných funkciách SM a pokročilí používatelia zas informácie o tom, ako používať SM v marketingu a reklame.

Nachádza sa tu tiež prípadová štúdia reklamných kampaní a prehľad príležitostí, ktoré sociálne médiá inzerentom poskytujú.

Odporúčame vám čítať ďalej!

 

Sociálne médiá
10 tipov na efektívnu spoluprácu s blogermi

Dlhú dobu sa mnohé spoločnosti vyhýbali blogom a pohŕdali nimi. Oddelenia marketingu sa obávali spolupráce s vplyvnými ale nepredvídateľnými autormi, ktorých je ťažké sledovať. Napriek tomu sa blogeri usilovne snažili získať si dôveru a dokázať, že obsah, ktorý vytvárajú dokáže konkurovať tradičným médiám. Stali sa profesionálnymi obchodnými partnermi a dôležitým prvkom akejkoľvek marketingovej kampane. Avšak aby ste zaistili, že spolupráca bude fungovať pre oboch strany, mali by ste pamätať na pár vecí.

Začnite zarábať peniaze dnes.
Zaregistrovať sa zadarmo