Logika a intuícia - to je to, čo inzerenti používajú pri výbere miesta na zverejnenie svojich článkov prostredníctvom portálu WhitePress®. Alebo skôr: mali by to používať. Avšak, nie vždy to tak funguje. Väčšina sa riadi lenivosťou a jednoducho „idú z bodu A do bodu B“ nerozmýšľajúc o svojich cieľoch, zatiaľ čo programátori a redaktori WhitePress® portálu sa zo všetkých síl snažia poskytovať jedinečné ukazovatele, historické údaje, grafy a hodnotenia kvality. A to je niečo, čo stojí za to využiť!
SEO (optimalizácia vyhľadávacieho nástroja) znamená optimalizácia webových stránok pre vyhľadávací nástroj Google. Pri optimalizácii stránok pre Google by ste mali, samozrejme, brať do úvahy aj návštevníka stránky. SEO aktivity sú súčasťou aktivít, ktoré priamo súvisia s webovou stránkou - nazývajú sa On page aktivity (On page SEO). Medzi najdôležitejšie faktory optimalizácie tu patria:
- kľúčové slová v názve
- umiestňovanie kľúčových slov do textov, ktoré sú na webe,
- výber optimálnych záhlaví (h1, h2, h3),
- vhodné interné prepojenie na webe,
- optimalizácia meta tagov, popisov a altov,
- optimalizácia času načítania stránky.
Umiestnenie (link building) webových stránok vo vyhľadávači Google je súbor činností, ktoré by mal správca webu alebo agentúra vykonať pre to, aby zvýšila viditeľnosť stránky na Google. Umiestnenie je späté s tzv. Off page aktivitami, t. j. vytváraním odkazov na umiestnenú webovú stránku. Kvalita a počet týchto odkazov priamo ovplyvňujú viditeľnosť stránok vo vyhľadávači Google, a to je najdôležitejší faktor hodnotenia Google algoritmu.
Odporúčame vám čítať ďalej!