E-PR sú vzťahy s verejnosťou na internete. A práve internet zmenil prácu PR ľudí najviac. Dnes môže byť hocikto zdrojom informácií a názorov: renomovaný časopis alebo účastník sociálnej platformy. Nemali by ste podceňovať žiadne názory - dokonca ani tie, ktoré sú napísané na súkromnom blogu. Úlohou PR agentúr a PR oddelení je vytvárať správy od spoločností, potom ich distribuovať a propagovať, ale tiež reagovať na vznikajúce názory.


Internet a technológie zabezpečujú vysokú prenosovú rýchlosť informácií. Tlačové správy a odborný obsah môžu byť všetkým dostupné v priebehu niekoľkých minút od ich vytvorenia. Odborníci v oblasti PR môžu využívať mnoho nástrojov, ktoré uľahčujú kontakt s novinármi,  distribúciu obsahu a zvyšujú jeho dosah.


Na našom blogu uverejňujeme texty mnohých autorov - stále sa ich pokúsime urobiť užitočnými a zaujímavými!


Odporúčame vám čítať ďalej!

 

PR
8 efektívnych spôsobov, ako môže Public Relations podporiť obsahový marketing

Obsahový marketing nezmenil len pohľad na marketing ako na celok, ale priniesol tiež zmeny do Public Relations (vzťahy s verejnosťou). Zjednodušene povedané – integroval obsahový marketing s PR. Spoločnosti si začali všímať, že obidve sféry majú podobné ciele, a že oboje vyžadujú obsah, aby tieto ciele dosiahli. Teda, ak chcete vedieť, ako maximalizovať účinnosť obsahového marketingu, je to celkom jednoduché – nechajte svoje oddelenia marketingu a PR spolupracovať.

Začnite zarábať peniaze dnes.
Zaregistrovať sa zadarmo