Kvalitné PR články vytvárajú pozitívny vzťah k značke. Kľúčom k úspechu je zaujímavý obsah a publikovanie na vhodnom webe.
E-PR sú vzťahy s verejnosťou na internete. A práve internet zmenil prácu PR ľudí najviac. Dnes môže byť hocikto zdrojom informácií a názorov: renomovaný časopis alebo účastník sociálnej platformy. Nemali by ste podceňovať žiadne názory - dokonca ani tie, ktoré sú napísané na súkromnom blogu. Úlohou PR agentúr a PR oddelení je vytvárať správy od spoločností, potom ich distribuovať a propagovať, ale tiež reagovať na vznikajúce názory.
Internet a technológie zabezpečujú vysokú prenosovú rýchlosť informácií. Tlačové správy a odborný obsah môžu byť všetkým dostupné v priebehu niekoľkých minút od ich vytvorenia. Odborníci v oblasti PR môžu využívať mnoho nástrojov, ktoré uľahčujú kontakt s novinármi, distribúciu obsahu a zvyšujú jeho dosah.
Na našom blogu uverejňujeme texty mnohých autorov - stále sa ich pokúsime robiť užitočnými a zaujímavými!
Odporúčame vám čítať ďalej!