Online marketing predstavuje skupinu nástrojov a metód, ktoré sú používané na propagáciu produktov a služieb prostredníctvom internetu.

K jeho synonymám patrí internetový marketing, ale aj web marketing.

Online marketing patrí ako subkategória pod digitálny marketing.

Na rozdiel od online marketingu, digitálny marketing je všeobecnejším pojmom. Môžeme ho definovať ako každú marketingovú komunikáciu, ktorá prebieha v digitálnych médiách. Patria sem kanály ako napr. TV, rozhlas, komunikácia cez smartfóny, atď. Digitálny marketing tak môže prebiehať online, ale aj offline.

Nástroje online marketingu:

  • online PR
  • SEO
  • PPC
  • content (obsahový) marketing
  • email marketing
  • sociálne siete

E-commerce ako všeobecný pojem sa používa na označenie všetkých obchodných transakcií, ktoré je možné realizovať prostredníctvom internetu. Pojem e-commerce v súčasnosti označuje najmä nákup a predaj produktov či služieb cez internet.

Obchodovanie cez internet je bežnou súčasťou našich životov, jeho výhodami sú hlavne rýchlosť a komfort pre zákazníkov a väčšie možnosti priblížiť sa zákazníkom pre predajcov. Vďaka WhitePress® blogu sa dozviete o e-commerce viac.

Odporúčame vám prečítať si aj túto časť nášho blogu.

Online marketing & e-commerce
Kompletný prehľad marketingových a e-commerce konferencií Slovensko a Česko
Prehľad e-commerce & marketingových konferencií v roku 2024: Slovensko a Česko

Pozrite si najväčší zoznam marketingových a e-commerce konferencií a eventov na Slovensku a v Čechách, ktoré by ste nemali zmeškať v roku 2024. Vďaka týmto konferenciám môžete získať cenné kontakty na odborníkov z rôznych marketingových oblastí a know-how pri budovaní vášho biznisu. Inšpirujte sa a vzdelávajte, podporte branding vašej značky, spoznajte lokálnych expertov a networkujte na najepších eventoch u nás.

Všetko, čo potrebujete vedieť o affiliate marketingu
Všetko, čo potrebujete vedieť o affiliate marketingu

Affiliate marketing je stabilnou súčasťou e-commerce. Ide o formu predaja reklamy na internete. Na jednej strane sú inzerenti, na tej druhej publisheri. Cieľom inzerentov je viac predávať a cieľom publisherov je pomôcť im pri predaji tým, že im získa zákazníkov. Chcete zistiť, ako využiť affiliate marekting a ako na ňom zarobiť? Prečítajte si článok od najznámejšieho slovenského affiliate marketéra Štefana Polgáriho.

Vyskúšajte našu platformu. Pôsobíme medzinárodne.
Zaregistrovať sa zadarmo