Výber správneho miesta na publikovanie článkov je kľúčový a dosiahnutie požadovaného účinku závisí priamo od vašich cieľov. Či už sa snažíte o zvýšenie povedomia o značke, zvýšenie návštevnosti webu alebo generovanie potenciálnych zákazníkov, kľúčová je identifikácia cieľového publika a výber relevantných portálov. Ako si teda overiť kvalitu portálov a vybrať si tú správnu ponuku? Poďme sa pozrieť na to, ako používať WhitePress® tak, aby vaše publikácie dosiahli svoj maximálny potenciál.
Obsahový marketing alebo Content marketing je stratégia, ktorá spočíva v získavaní zákazníkov zverejňovaním užitočného a veľmi zaujímavého obsahu, ktorého účelom je vzbudiť záujem všeobecnej aj konkrétnej skupiny príjemcov. Tento spôsob marketingu je založený na jednostrannej reklamnej správe, ktorej cieľom je budovanie stabilných a dlhodobých vzťahov prostredníctvom spájania ľudí, ktorí propagujú obsah s tými, ktorí ho prijímajú.
Medzi najobľúbenejšie formy content marketingu patria:
- sprievodcovia,
- sponzorované články,
- e-knihy,
- odborné články,
- video,
- webináre,
- infografiky.
Úlohou Content marketingu je okrem popularizácie značiek aj vytvorenie základu pre zviditeľnenie na Googli, ktorý „propaguje“ dobrý obsah. Publikovanie a propagácia populárneho a vysoko kvalitného obsahu navyše spôsobuje, že používatelia prirodzene odkazujú na dobrý obsah, čo priamo zlepšuje pozíciu stránky vo vyhľadávacom nástroji.
Blog „Content marketing“ je vytvorený redaktormi WhitePress® a ľuďmi, ktorí s nami spolupracujú. Zahŕňa naše úvahy a myšlienky na tému obsahového marketingu.
Tento blog bol vytvorený s cieľom propagovať koncept content marketingu a zdieľať naše vedomosti s čitateľmi. Chceme vám ukázať mnoho aspektov, s ktorými súvisí marketing populárneho obsahu.
V našich príspevkoch sa snažíme upozorniť na množstvo tém priamo a nepriamo súvisiacich s content marketingom a poukázať na to, aká rozsiahla táto téma je. Dúfame, že vám poskytneme veľa cenných poznatkov, ktoré budete môcť využiť v praxi.
Odporúčame vám čítať ďalej!