Ako funguje umiestnenie v Google Mapách?

Ako funguje umiestnenie v Google Mapách?
Ak prevádzkujete miestnu firmu, mali by ste vedieť, že bez firemného profilu v Googli nemôžete fungovať. Jednoduché vytvorenie profilu v službe Moja firma na Googli však nezaručuje vyššiu návštevnosť ani lepšie konverzie. Musíte sa o to postarať umiestnením, teda pozíciou svojho Google firemného profilu. Chcete vedieť ako na to? Odpoveď nájdete v tomto článku.
Publikujte svoje články u nás. Dnes.
Zaregistrovať sa zadarmo

Firemný Google profil - na čo slúži a pre koho je určený?

Moja firma na Googli je bezplatný nástroj na propagáciu vašej firmy. Pridanie spoločnosti do služby Google Mapy vám umožní predstaviť miestnym zákazníkom vašu značku, údaje o adrese alebo stručný popis vašej firmy. Vaša ponuka sa dostane k zákazníkom, ktorí používajú počítače, tablety alebo smartfóny a hľadajú informácie alebo produkty podobné vášmu firemnému profilu.

Ako pridať firemný profil do Google Máp?

Chcete vedieť, ako pridať svoju firmu na Google? Je to jednoduché: potrebujete mať len aktívny Google účet. Naučte sa, ako vytvoriť profil na Moja firma na Googli.

Vyplňte svoje meno, údaje o spoločnosti, miesto a popíšte svoju firmu 750 znakmi - váš profil v službe Moja firma na Googli je pripravený. Počkajte na overovací PIN - váš firemný profil bude prístupný až po overení.

Pýtate sa, ako pridať svoju firmu na Google, keď už máte vytvorený profil? Možno zistíte, že vaša firma je už v Google Mapách a profil vytvoril iný používateľ alebo Google. V tom prípade môžete prevziať vlastníctvo a spravovať vytvorený účet.

Ktoré firmy by si mali vytvoriť firemný profil v Google Mapách?

Moja firma na Googli je najlepší nástroj pre miestne firmy, ako sú reštaurácie, kaviarne, bary, miestne obchody alebo firmy ponúkajúce služby - kaderníctvo, kozmetika, automechanik. Podnikateľský profil v Google Mapách je pre tieto profesie ideálny, pretože dobre reaguje na potreby zákazníkov, ktorí hľadajú tovar alebo služby „v okolí“. Týmto spôsobom môže Moja firma na Googli priniesť väčšiu návštevnosť miestnymi zákazníkmi ako samotná webová stránka.

Faktory, ktoré ovplyvňujú umiestnenie firemného profilu v Google Mapách

Viditeľnosť firemného profilu Google závisí od 3 hlavných faktorov. Viditeľnosť firemného profilu v Google Mapách je ovplyvnená vzdialenosťou bodu, napr. kaviareň z miesta, kde sa zákazník nachádza. Dôležitá je tiež presnosť, to znamená, ako čo najlepšie priradiť vašu službu alebo produkt k zadanému dotazu. Pozíciu v Google Mapách ovplyvňuje aj offline viditeľnosť alebo prestíž miesta - napr. popularita kaviarne alebo reštaurácie.

Vzdialenosť

Toto je bohužiaľ jediný faktor, ktorý nemôžete priamo ovplyvniť. Google ted určí, ako ďaleko je firma umiestnená od miesta vybraného používateľom. Jednoducho povedané, v rôznych častiach mesta sa váš firemný profil môže zobraziť na úplne iných pozíciách – môže, ale to ale neznamená, že to tak musí byť.

Z jednej strany resp. lokality sa váš firemný profil na Googli zobrazí vysoko (na 1. alebo 2. mieste), ak je vaša firma situovaná v centre mesta a poloha vášho zákazníka je tiež v centre alebo v bezprostrednej blízkosti. Váš firemný profil na Googli sa zas zobrazí nižšie vo výsledkoch vyhľadávania (napr. 5. miesto), ak zákazník, ktorý hľadá službu vo vašom odvetví, je na druhej strane mesta.

Relevantnosť

Tu máte rozhodujúci vplyv na to, či váš firemný profil na Googli presne zodpovedá zámerom používateľa. Ak sa vaša ponuka zhoduje s kľúčovou frázou zadanou používateľom internetu, váš firemný profil v službe Moja firma na Googli sa zobrazí vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Okrem toho, poskytnutie úplných a podrobných informácií o vašej firme, vám umožní dopasovať jej profil a charakter aktivít vyhľadávaniam. Váš firemný profil sa potom môže zákazníkovi zobraziť ako jeden z prvých.

Povedomie

Pokiaľ ide o povedomie, čím viac je vaša značka známa v skutočnom svete, tým lepšie. Známe kaviarne, múzeá alebo divadlá sa okamžite zobrazia vyššie v miestnych výsledkoch vyhľadávania. Na vaše hodnotenie profilu v službe Moja firma na Googli majú vplyv aj recenzie používateľov, odkazy a články nájdené Googlom na internete, ktoré boli spojené s vašou firmou.

Čím kvalitnejšie recenzie, tým prestížnejšie zdroje, a tým vyššie bude profil vašej firmy umiestnený. Google môže navyše pri určovaní pozície vášho firemného profilu brať do úvahy pozíciu obsahu na vašom webe. Preto je tak dôležité nezabudnúť pri práci na svojom firemnom profile neustále rozvíjať a dopĺňať obsah na firemnej webstránke.

Umiestnenie firemného profilu v Google – v čom spočíva a aké sú výhody?

Pozícia na Google mape je ovplyvnená vzdialenosťou vašej spoločnosti od používateľa alebo rozpoznaním vašej značky, čo nie je ľahké vylepšiť okamžite. No relevantnosť vášho firemného profilu závisí vo veľkej miere od vás. Ako môžete ovplyvniť tento faktor?

Ako sme už spomenuli vyššie, uistite sa, že informácie vo vašom profile na Moja firma na Googli sú čo najpresnejšie a overte ich správnosť. Okrem toho pridajte podrobnosti, ako je neštandardná pracovná doba, krátky názov firemného profilu alebo podrobný popis služby.

Poskytnutie základných informácií o firme

Základné údaje, ktoré musíte vyplniť, sú vaša aktuálna adresa, kontaktné číslo, podrobnosti o webstránke a predovšetkým názov vašej spoločnosti. Posledná údaj vám dáva možnosť použiť vyššie spomenuté kľúčové frázy - starostlivo vybrané na základe analýzy kľúčových slov. Pripomíname, že majú vplyv na presnosť vyhľadávania. Okrem názvu spoločnosti použite frázu, ktorá označuje špecializáciu, v ktorej poskytujete služby, napr. salón krásy Euphoria alebo online marketingová agentúra Performance Media.

Poskytnutie základných informácií o firme

 

Overenie polohy

Ak ste už zadali svoje základné údaje, potom overte svoju polohu. Zvýšite tak pravdepodobnosť jej zobrazenia v Google Mapách alebo vo vyhľadávači. V rámci tejto možnosti môžete vybrať niekoľko lokalít. Vo väčších mestách odporúčame pridať väčšie štvrte/mestské časti alebo tie s najvyššou CTR (Click Through Rate - miera preklikov). To zvýši vaše šance na prilákanie ďalších miestnych zákazníkov.

Výber hlavnej kategórie a doplnkových kategórií vášho firemného Google profilu

V tejto fáze najskôr vyberte hlavnú kategóriu svojej firmy. Môže to byť napríklad „Centrum liečby závislostí“. Odporúča sa však využiť možnosť doplnkových kategórií, ako je liečba alkoholizmu alebo psychoterapeut. Čím presnejšie definujete svoje kategórie, tým lepšiu pozíciu bude mať váš firemný profil vo výsledkoch Google vyhľadávania. Vysoká pozícia umožní, aby váš firemný profil rýchlo a ľahko našla miestna komunita, teda vaši potenciálni zákazníci.

Výber hlavnej kategórie a doplnkových kategórií vášho firemného Google profilu

Kategórie vyberáte iba z vopred definovaného zoznamu. Pre hlavnú kategóriu je najlepšie zvoliť si tú, ktorú si miestni konkurenti z top 20 výsledkov Google vyhľadávania najčastejšie vybrali, a to vykonaním náležitej analýzy. Užitočné je preto rozšírenie prehliadača nástrojom GMBspy. Zobrazuje všetky kategórie - nielen hlavnú, ale aj doplnkové. Nezabudnite tiež starostlivo zvoliť ďalšie kategórie. Čím lepšie ich vyberiete, tým presnejšie budete reagovať na potreby používateľov internetu.

Atribúty Mojej firmy na Googli

Atribúty sú súbory informácií poskytované zákazníkom o doplnkových službách, ako sú platba kartou, Wi-Fi pripojenie na internet, stoly pre deti. Niektoré z nich sú dostupné iba pre konkrétne odvetvia alebo podľa regiónov. Získate ich hlavne označením od zákazníkov. V takom prípade vyzvite používateľov internetu, aby odpovedali na otázky od Googlu. Týmto spôsobom získate nové atribúty a poskytnete množstvo cenných informácií o vašej firme ďalším potenciálnym zákazníkom.

Od vypuknutia pandémie COVID-19 môžete svojich zákazníkov informovať o obmedzeniach vo vašej spoločnosti, priestoroch alebo kancelárii. Informácie o povinnosti nosiť tvárovú masku môžete poskytnúť napríklad pomocou zodpovedajúcich atribútov v časti „Zdravie a bezpečnosť“.

Krátky názov vášho firemného Google profilu

Ak vytvárate krátky firemný Google profil, uistite sa, že je v ňom uvedený názov vašej firmy a mesto. Nezabudnite, že všetko by sa malo zmestiť do 32 znakov. Názov zadajte bez medzier a namiesto medzery použite pomlčku. Krátky názov urobí váš firemný Google profil osobnejším a takto vynikne od konkurencie.

Popis vášho firemného profilu - dôležitý faktor, ktorý ovplyvňuje pozíciu a CTR

Popis vo firemnom Google profile má zásadný vplyv na jeho pozíciu. Vo firemnom profile Moja firma na Googli môžete vytvoriť popis zo 750 znakov, ale najdôležitejšie informácie musíte zahrnúť do prvých 250 znakov. Je to práve prvých 250 znakov, ktoré sa nachádzajú v hlavnom zobrazení profilu. Zvyšok popisu sa zákazníkom zobrazí, iba keď prejdú na profil. Najdôležitejšie je, aby váš firemný profil v prvej časti obsahoval kľúčovú frázu a CTA (Call To Action), teda výzvu k akcii, napríklad: „objednajte si pizzu s donáškou zadarmo“.

Pridávanie fotografií a videí a umiestnenie v službe Moja firma na Googli

Fotografie majú vplyv na pozíciu v Google Mapách. Okrem toho umožňujú záujemcom spoznať vašu firmu. Prečo? Do svojho firemného Google profilu môžete pridať fotografie vašich priestorov, vášho tímu v práci alebo kancelárskych priestorov zvonku. V tejto časti môžete tiež pridávať videá. Môžete to urobiť nielen vy, aj ostatní používatelia môžu pridať fotografie po ich overení do vášho firemného profilu.

Aké požiadavky má Google na obrázky?

  • formát fotografie: JPG alebo PNG,
  • fotografia musí mať veľkosť od 10 kB do 5 MB,
  • odporúčané rozlíšenie: 720 x 720 px,
  • minimálne rozlíšenie: 250 x 250 px.

Požiadavky na videá:

  • maximálna dĺžka videa: 30 sekúnd.
  • maximálna veľkosť súboru: 75 MB.
  • odporúčané rozlíšenie: 720p alebo vyššie.

Pridávanie príspevkov o vašej firme a jej odvetví

Príspevky vo firemnom Google profile možno rozdeliť na: ponuky, prehľady alebo štandardné. Pomocou nich neustále obnovujete obsah a poskytujete používateľom internetu nové informácie o produktoch, špeciálnych ponukách alebo nadchádzajúcich udalostiach. Zároveň sú pripojené k vašej domovskej stránke, čo zvyšuje návštevnosť potenciálnych zákazníkov.

Rovnako ako v prípade atribútov, príspevky môžete tiež použiť na informovanie zákazníkov o zmenách počas pandémie COVID-19. Informujte zákazníkov o nových otváracích hodinách alebo zmene spôsobu podnikania, napr. iba donáška/so sebou.

Doplnenie produktov a služieb firmy

Možnosti produktov a služieb vo vašom profile Moja firma na Googli sú navrhnuté tak, aby presne informovali zákazníkov o podrobnostiach týkajúcich sa vašej firmy. Poskytnite používateľom internetu názvy, ceny a popis vašich služieb alebo produktov. V takom prípade je užitočné analyzovať kľúčové slová a vybrať tie, ktoré najlepšie vystihujú vašu ponuku a dokonale zodpovedajú zámerom miestnych zákazníkov.

Produktový kolotoč

Produkty vo vašom firemnom profile sú viditeľné na Googli vo forme „kolotoča“, ktorý má významný vplyv na CTR, teda mieru preklikov. Táto služba vyniká v tom, že sa zobrazí na počítačoch aj mobilných zariadeniach. Pamätajte na základné pokyny, t. j. názov by nemal mať viac ako 58 znakov a popis by nemal mať viac ako 1 000 znakov (vrátane medzier).

Okrem toho môžete k produktu pridať fotografiu odporúčanej veľkosti, uviesť jej fixnú cenu alebo rozmery. Nezabudnite na tlačidlo, ktoré vedie z firemného profilu na vybranú stránku. Priraďte tiež produkt k danej kategórii. Nezabudnite však zaradiť najmenej 5 produktov do konkrétnej kategórie.

Služby v Google profile

Bohužiaľ, tieto služby sú momentálne viditeľné iba na mobilných zariadeniach, ako sú tablety a smartfóny. Obmedzené sú tiež na meno, cenu alebo popis. Môžete ich pridať manuálne alebo zvoliť jednu z tých, ktoré navrhuje Google. Malá poznámka - navrhované služby závisia od predtým vybraných kategórií. Ak nenájdete svoju službu v odporúčanom zozname, pridajte ju manuálne.

Business site – čiže bezplatná domovská stránka od Googlu

Vytvorenie vlastnej stránky vo firemnom profile, teda Business site, je jednoduchá úloha. Vytvoríte ju v paneli Moja firma na Googli v záložke „webstránka“. Na túto stránku pridáte hlavičku H1 a dostanete jedinečnú URL adresu pre vaše predtým zverejnené záznamy s koncovkou business.site. Položky sú navyše indexované, a preto pomáhajú podstránkam, na ktoré vedú odkazy.

Vďaka stránke business.site získate jednoduchú vstupnú stránku (landing page) so všetkými informáciami z vášho firemného profilu alebo s cennými odkazmi vedúcimi na vašu domovskú stránku. Pamätajte, že ak nemáte svoj vlastný web, môžete si vytvoriť svoju vlastnú stránku business.site a dosiahnuť vysoké umiestnenie v Google Mapách alebo v organických výsledkoch vyhľadávania.

Umiestnenie firemného profilu na Googli - ďalšie možnosti

Ďalšie možnosti zvýšia povedomie o vašej značke. Vaša pozícia vo výsledkoch vyhľadávania je založená na vašej popularite v skutočnom svete, ale aj na informáciách zhromaždených Googlom na internete. Hovoríme o odkazoch vedúcich z článkov a adresárov alebo o počte recenzií a priemerných hodnotení. Ich kvalita, množstvo a vysoká úroveň zabezpečia dobrú pozíciu pre váš firemný profil. Dôležitá je aj pozícia vášho webu vo výsledkoch vyhľadávania. Určite môžete ovplyvniť obsah recenzií alebo systém hodnotenia, takže dbajte na nich. Ako?

Získavanie pozitívnej spätnej väzby pomocou kľúčových fráz

Cez Google nemôžete kúpiť recenzie ani ich falšovať. Po poskytnutí služby alebo produktu však môžete požiadať zákazníka, aby napísal recenziu. To zvýši počet pozitívnych recenzií a poskytne vám vysoké hodnotenie, ktoré bude dobré pre umiestnenie vášho firemného profilu na Googli.

Pamätajte, že recenzia sa stáva oveľa silnejšou, ak obsahuje kľúčovú frázu. Preto je dobré klásť otázky s frázou, aby zákazník odpisoval s použitím tejto frázy. Príklad: Ak bola naša spolupráca úspešná, môžete odporučiť našu online marketingovú agentúru Performance Media? Odpoveď bude navrhnutá na základe otázky a bude pravdepodobne znieť nasledovne: online marketingovú agentúru Performance Media veľmi odporúčam. Dobrý kontakt so zákazníkom, odborný servis a profesionálny výkon.

Odpovede na recenzie - ovplyvňuje to pozíciu vášho firemného profilu?

Reakcia na spätnú väzbu od zákazníkov je nevyhnutná nielen z hľadiska možnosti vytvárať jedinečný obsah, ale čo je dôležitejšie, z hľadiska starostlivosti o zákazníka. V takom prípade musíte poďakovať za pozitívnu recenziu alebo odpovedať na negatívnu. Reakcia na negatívnu recenziu je obzvlášť významná, pretože preukazuje spomenutú starostlivosť a ochotu riešiť problémy zákazníka.

Týmto spôsobom môžete vylepšiť svoje hodnotenie alebo dokonca upraviť obsah recenzie. Ako kompenzácia môže byť užitočné ponúknuť zľavy na ďalšie produkty alebo bezplatnú službu, ako napríklad výmena batérie v zakúpených hodinkách. Pamätajte, neponúkajte zákazníkovi zisk ihneď, pretože to môže vnímať ako úplatok. Najskôr riešenie, potom kompenzácia a nakoniec zmena hodnotenia alebo názoru.

Otázky a odpovede v službe Moja firma na Googli

Pre povedomie o firme je tiež dôležitá sekcia Otázky a odpovede. Tam môžete odpovedať na otázky používateľov. Dbajte na to, pretože je to ďalšie miesto, kde môžete propagovať svoje služby alebo produkty - teda hodnotný obsah. Okrem vás môžu odpovedať aj ďalší používatelia internetu, čo dodáva vašej firme dôveryhodnosť.

Všetky údaje sú verejné, nemôžete ich spravovať ani skryť. Môžete ich nahlásiť, iba ak nie sú v súlade s pravidlami Googlu alebo sa netýkajú vašej firmy alebo polohy.

Umiestnenie funkcie Google Mapy na domovskej stránke firmy

Značku ovplyvňuje aj pridanie Google Máp na vaše webové stránky. Pomôže zákazníkom prejsť na váš firemný profil a pozrieť si hodnotenia ostatných zákazníkov. Toto nielen pomáha Googlu priradiť váš firemný profil k vašej firme, ale tiež zvýši šance nových zákazníkov na návštevu vášho miesta. To všetko vďaka starostlivosti o recenzie a možnosti vedieť o nich viac.

Odkazy z miestnych adresárov

Povedomie o vašej značke je tiež postavené na informáciách zhromaždených o vašej firme Googlom. Môže pochádzať z rôznych miest - od miestnych fór až po adresáre. Je dobrým zvykom pridať takzvané NAP vizitky (Name, Address, Phone). Zahŕňajú názov vašej spoločnosti, adresu, kontaktné číslo alebo adresu webovej stránky.

Vytváranie reportov a sledovanie konverzií z vášho profilu v službe Moja firma na Googli

Štatistiky a prehľady o popularite vašej firmy nájdete v administratívnom paneli. Sú rozdelené na rozsahy - týkajú sa týždňa, mesiaca alebo štvrťroka. Údaje vám povedia, ako zákazníci našli vašu spoločnosť. Môžete tiež zistiť, či na ňu narazili, vyhľadaním produktu, kategórie alebo služby.

Google v súčasnosti pracuje na novom dizajne, takže v štatistikách môžete očakávať nové údaje. V súčasnosti sú však údaje obmedzené a neposkytujú veľa informácií. Ak chcete získať viac, skombinujte svoj profil na Moja firma na Googli so službou Google Analytics.

Analýza údajov priamo zo sekcie štatistík

V prehľadoch sa môžu zobraziť napríklad: kľúčové slová (kľúčové frázy), podľa ktorých zákazníci nájdu váš firemný profil – teda firmu. V zozname nájdete frázy zadané používateľmi, ktorí navštívili váš firemný profil. Ako sme už uviedli, pomocou fráz môžete vo svojom firemnom profile vytvoriť popisy alebo názvy. Čo ďalšie sa v tejto časti môžete dozvedieť?

Spôsob vyhľadávania vašej firmy

Ak chcete zistiť, či majú vaše aktivity ohľadom firemného Google profilu efekt, pozrite si report „Ako zákazníci vyhľadávajú vašu firmu“. Údaje sú k dispozícii za týždeň, mesiac a štvrťrok. Dozviete sa, aké percento zobrazení vášho firemného profilu tvoria ľudia, ktorí hľadajú vašu spoločnosť podľa mena/adresy. Získate tiež informácie o tom, či zákazníci prišli na váš obchodný profil a hľadali konkrétny produkt/službu alebo inú značku s podobným firemným profilom.

 

Miesta, kde sa zobrazuje váš firemný Google profil

V tejto časti môžete analyzovať, či sa váš firemný profil zobrazil na mapách alebo vo výsledkoch Google vyhľadávania. Je to tak preto, lebo váš firemný profil sa zobrazuje na oboch miestach. To vám umožní optimalizovať váš firemný profil pre médium, ktoré vám poskytne viac zobrazení.

 

Aktivity zákazníkov súvisiace s firemným Google profilom

Tabuľka znázorňujúca aktivity zákazníkov je veľmi dôležitá, pretože zobrazuje údaje o konverziách používateľov. Informuje o návštevách vašich stránok alebo návštevách stránok prepojených s vaším firemným profilom. Poskytuje štatistiky otázok o trase do sídla firmy z miesta, kde sa v danom okamihu používateľ nachádzal. Poskytuje tiež údaje o telefónnych hovoroch uskutočnených po kliknutí na telefónne číslo z firemného profilu.

Zobrazenie a počet fotografií

V tejto časti zistíte, koľko fotografií zobrazuje váš firemný profil. Môžete tiež porovnať svoj výsledok s priemerným počtom fotografií zobrazených vo firemných profiloch vašich konkurentov. Ide o veľmi užitočné údaje, pretože priemerný počet fotografií produktov na firemných profiloch v Poľsku je 10 - 11 tisíc. Ak máte menej fotografií ako je národný priemer alebo tiež menej ako vaši priami konkurenti, viete, že musíte pridať viac fotografií.

Tagovanie (označovanie) odkazov a analýza v službe Google Analytics

Ako sme už uviedli vyššie, návštevnosť na vašom firemnom profile v službe Moja firma na Googli môžete merať pomocou služby Google Analytics. Napríklad, pomocou GA môžete zistiť, či návštevník vášho webu, ktorý prešiel z vášho firemného profilu, poslal e-mail, zatelefonoval alebo uskutočnil nákup. Týmto spôsobom meriate konverziu, teda efektívnosť presmerovaní z firemného profilu (hodnota generovanej návštevnosti, teda samotní zákazníci).

Samotnú návštevnosť môžete merať pomocou UTM tagov pre odkazy, ktoré ste vložili na svoj firemný profil. Z nich sa dozviete viac o používateľoch a na dlhšiu dobu tiež uchovávate informácie o návštevnosti vášho firemného profilu alebo o zmenách, ktoré ste vykonali.

Použitie Google API

Ak chcete oveľa podrobnejšie informácie ako tie vo firemnom profile na Moja firma na Googli, použite Google API. Po prvé, získate prístup k údajom až z pred roka, nielen za týždeň, mesiac alebo štvrťrok. Po druhé, údaje sú podrobnejšie, napr. môžete vidieť, ktorý deň alebo mesiac priniesol na váš profil najväčšiu návštevnosť. Google API vám navyše umožňuje meniť údaje na viacerých firemných profiloch súčasne.

Zhrnutie - umiestnenie obchodného profilu na Mapách Google

Umiestnenie firemného profilu na Googli je veľmi dôležité. Optimalizáciou vášho profilu v službe Moja firma na Googli, teda uvedením relevantných informácií o spoločnosti, podrobných kategórií, správnych kľúčových slov a analýzou údajov z reportov, môžete mať skutočný vplyv na dosiahnuté výsledky.

Pomocou jednoduchého nástroja, akým je firemný profil v Google Mapách, získate publicitu, zvýšite návštevnosť a tým získate vyšší obrat aj zisk. Samozrejme si tiež vybudujete väčšie povedomie o značke a dôveru.

 

Vaše komentáre (0)
Redaktori WhitePress si vyhradzujú právo odstrániť urážlivé komentáre, ktoré obsahujú vulgárne slová alebo nesúvisia s predmetom správy.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Čítať všetko
  • Článok ešte nebol komentovaný.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Czytaj całość
Odporúčané články