Ako zarobiť viac s WhitePress® - 11 tipov pre vydavateľov

Spýtali sme sa zákazníkov platformy, čo očakávajú od vydavateľov a čo pre nich robí ponuku portálu atraktívnou. Na základe ich odpovedí sme zhromaždili cenné tipy do 11 kľúčových bodov. Informácie o počte používateľov a SEO parametroch sú veľmi dôležité, ale ukázalo sa, že niektorí zákazníci tiež hľadajú ponuky „na mieru“ alebo im záleží na rýchlosti publikovania.
Začnite zarábať peniaze dnes.
Zaregistrovať sa zadarmo

Najdôležitejším aspektom je to, či je váš web populárny, dobre udržiavaný a akú cenu ponúkate na zverejnenie. Zníženie ceny často spôsobuje zreteľný nárast objednávok, ale príliš nízka cena môže tiež spôsobiť „premnoženie“ externými publikáciami, čo znižuje podstatnú hodnotu webu. Zrejmé prvky, ktoré ovplyvňujú dopyt, sú: povolenie odkazov dofollow, súhlas s analytickým kódom a aktuálne štatistiky o návštevnosti webu. Ak však chcete výrazne zvýšiť atraktívnosť stránky, stojí za to prečítať si naše krátke tipy a vylepšiť ponuku v priebehu niekoľkých minút.

1. Optimalizujte popis portálu

V spoločnosti WhitePress® rozdeľujeme zákazníkov na tých, ktorí starostlivo prehodnocujú každú ponuku a na tých, ktorí na to nemajú čas. Pokiaľ ide o tých druhých, je dôležité, aby ste okrem ceny a SEO parametrov dôkladne poskytli informácie o portáli. Samozrejme, môžete jednoducho napísať: módny portál, ale potenciálnych zákazníkov môžete tiež prilákať už vo fáze popisu portálu. Aké informácie zákazníci hľadajú?

  • Čomu sa portál venuje?
  • Aká je jeho hlavná cieľová skupina?
  • Je portál mienkotvorný, čo ho robí odlišným?

Zamyslite sa nad tým, ako váš portál vyniká od ostatných. Môže ísť napríklad o nasledujúce charakteristiky: je to najstarší portál v regióne, združuje nadšencov miestnej turistickej atrakcie alebo vytvára najväčšie fórum fanúšikov pre konkrétny šport. Toto je veľmi dôležitá informácia, o ktorej potenciálny zákazník nebude vedieť len rýchlym prehliadaním vášho portálu.

2. Pridajte tagy

Vedeli ste, že mnoho zákazníkov na platforme vyhľadáva portály podľa konkrétnych kľúčových fráz, napr. „krby“, „ručne vyrobené darčeky“, „nehnuteľnosti vo Varšave“? Ak prevádzkujete stavebný portál, ktorý má záhradnú časť - do popisu nezabudnite pridať tagy „záhrada“ a „záhrady“! Potenciálny zákazník vás tak nájde oveľa rýchlejšie v zozname niekoľkých tisícov portálov. Podľa našich skúseností sa v tagoch oplatí zahrnúť:

  • názvy najpopulárnejších kategórií na webe,
  • cieľové skupiny vášho portálu, napr. účtovníci,
  • najobľúbenejšie témy, ktoré sú implementované na vašom portáli, napr. záhradný nábytok,
  • úzko špecializované témy, ktorými sa portál zaoberá a ktoré nie sú uvedené v databáze WhitePress®, napr. letectvo.

 

3. Zabezpečte lepšie odborné a technické hodnotenie portálu

Hodnotenia pridelené platformou sa určujú na základe objektívnych ukazovateľov externých nástrojov a analýz, ktoré vykonáva špecializovaný pracovník WhitePress®-u. Podrobnejšie informácie o zložkách hodnotenia nájdete v tomto článku: Požiadavky na vydavateľské portály 2020. Nezabudnite, že zákazníci môžu zúžiť zoznam portálov podľa špecifického minimálneho hodnotenia - čím vyššie je hodnotenie, tým lepšie je portál vnímaný.

Hodnotenia sú tiež veľmi dôležité, ak máte záujem o stiahnutie hosťovských článkov : toto je okrem UU a Trust Flow jeden z parametrov, ktoré zákazník poskytuje.

 

4. Zaistite presný popis ponúk

Je pravda, že pre niektorých sú dôležité iba ceny a SEO parametre portálu. Ale pre zákazníkov, ktorí majú neštandardné požiadavky, sú veľmi dôležité aj odpovede na nasledujúce otázky: koľko fotografií môže vydavateľ vložiť do obsahu alebo aký typ odkazovania umožňuje? Ak ste ešte neuviedli podrobnosti vo svojej ponuke, uistite sa, že tak urobíte.

Špeciálne pre vás sme sa porozprávali s ľuďmi, ktorí pracujú v redakcii WhitePress ®, aby sme zistili, aké otázky im každý deň kladú zákazníci. Tu sú najčastejšie z nich:

  • Kde presne sa na hlavnej stránke propagácia objaví?
  • Čo sa stane s článkom po roku? Odstráni vydavateľ odkazy?
  • Koľko fotografií môžem vložiť do obsahu?
  • Je možné odstrániť ďalšie reklamy, napr. bannery okolo článku?
  • Je možné odstrániť komentáre?

 

5. Pridajte ponuku s propagáciou v sociálnych médiách

Ak má váš portál Facebookovú stránku alebo profil na Twitteri, určite ju pridajte do svojej ponuky. Malo by ísť o ponuku s propagáciou na domovskej stránke, vytvorenú s cieľom maximálneho dosahu na zákazníka. Od zákazníka môžete samozrejme požadovať kvalitnejší obsah alebo typický content marketingový článok - koniec koncov, bude to obsah, ktorý propagujete medzi vašimi čitateľmi.

 

6. Pridajte ponuku na uverejnenie tlačových správ

Platformu používajú jednotliví inzerenti, SEO agentúry, mediálne domy a aj PR agentúry. Pokiaľ ide o PR agentúry, je dôležitá publikácia tlačových správ ich zákazníkov. Nezabúdajte, že tomuto typu obsahu sa často nedá vyhnúť.

 

7. Pridajte ponuku s napísaním článku

Aj keď veľa zákazníkov prichádza na platformu s vlastnými hotovými článkami a WhitePress® taktiež ponúka napísanie obsahu, nezabúdajte, že existuje aj skupina zákazníkov, ktorí dávajú prednosť článku, napísanému vydavateľom. Prečo?

  • Nikto nepozná čitateľov tak ako vydavateľ; vie najlepšie, ako prezentovať tému čitateľom tak, aby zaujala.
  • Napísanie článku osobou, ktorá vytvára obsah pre portál, je zárukou, že bude podobný obsahu vydavateľa a nebude vyzerať ako „prilepená reklama“.
  • Vydavateľ neodmietne svoj vlastný text.

Vytvorenie takejto dodatočnej ponuky vám zaberie dve minúty - stačí duplikovať jednu z aktuálnych ponúk, upraviť ju, pridať možnosť napísania článku, určiť počet dní na napísanie a pridať sumu za copywriting do ponuky. Pamätajte, že keďže ide o obsah, ktorý ste sami vytvorili, môžete ho propagovať bez obáv - koniec koncov, vy rozhodujete o to, čo v ňom bude.

 

8. Pridajte ponuku so zárukou návštevnosti

WhitePress® sa nezaoberá iba SEO agentúrami, ale má aj veľa zákazníkov, ktorí očakávajú konkrétne výsledky publikácií, nielen dofollow odkaz. Takíto zákazníci si vyberajú ponuky s propagáciou na domovskej stránke s odkazmi na publikácie v sociálnych médiách. No niekedy to nebude stačiť - niektorí zákazníci očakávajú špecifický zaručený počet zhliadnutí svojho článku. Takéto typy ponúk sú na platforme často propagované ako „Super Content Marketing“ ponuky .

Pri pridávaní tohto typu možnosti musíte pamätať na to, že od vás vyžaduje konkrétnu propagáciu, až kým nedosiahnete zaručený počet zobrazení stránky. Z toho dôvodu:

  • deklarujte iba počet zobrazení stránky, ktoré môžete poskytnúť zákazníkovi. Ak má váš portál 3 000 UU mesačne, nesľubujte 2 000 zobrazení stránky. Vyhodnoťte svoje možnosti na základe vlastných propagovaných článkov.
  • nezabudnite, že síce návštevnosť môže byť docielená bezplatne, zaručený počet zobrazení stránky musí byť však dosiahnutý do jedného mesiaca. Článok môžete propagovať na hlavnej stránke, až kým nedosiahnete požadovaný počet zobrazení stránky, alebo ho napríklad môžete propagovať vo Facebook-ovej skupine, ktorej ste administrátorom.

 

9. Pridajte ponuku na dobu neurčitú

V spoločnosti WhitePress® chápeme, že „navždy“ je príliš dlhá doba, ale mnoho zákazníkov požaduje ponuky, ktoré nezmiznú ani po roku. Náš systém monitoruje, čo sa stane s publikáciami do jedného roka odo dňa vloženia odkazu na platformu a okrem toho v zozname portálov si môže zákazník skontrolovať, čo vydavateľ s týmto článkom robí, po roku až do 36 mesiacov po uverejnení. Pre mnohých zákazníkov sú však len prehlásenia nedostatočné a žiadajú o záruku, že článok nebude odstránený, pokiaľ bude portál existovať. Tieto informácie im môžete zaistiť vytvorením dodatočnej, drahšej ponuky na celoživotnú publikáciu, v ktorej sa zaväzujete neodstraňovať článok s odkazom, pokiaľ portál existuje.

 

10. Pridajte ponuku s neobvyklým časom zverejnenia

Tento typ ponuky je užitočný najmä na drahších portáloch. Ak je cieľom propagácia konkrétnej udalosti alebo dočasnej propagácie, nie je potrebné, aby článok zostal na webe jeden rok. Pre zákazníkov je lacnejšia ponuka so špeciálnou propagáciou atraktívnejšia. Tá sa po určenom čase (zvyčajne po mesiaci) z portálu odstráni. Nezabudnite však, že musí byť na platforme zreteľne označená. Redaktori WhitePress®-u odporúčajú, že je najlepšie uviesť tieto informácie už v názve ponuky.

 

11. Optimalizujte rýchlosť publikovania

Čas, za ktorý bude objednávka vykonaná, je pre zákazníka veľmi dôležitý. Najmä na konci mesiaca, keď prebieha boj o splnenie mediálneho plánu a copywriter, ktorý pracuje s agentúrou, oneskoril vykonanie objednávky, počíta sa každý deň. WhitePress® sa vždy snaží pomôcť zákazníkom a kontaktovať vydavateľa telefonicky so žiadosťou o čo najskoršie dokončenie objednávky. Pred objednaním sa však zákazníci aj redaktori WhitePress®-u, ktorí si vyberajú portál, riadia rýchlosťou publikovania, ktorá je viditeľná na každom portáli. Ak je váš ukazovateľ rýchlosti publikovania viacej ako 3 dni, portál sa stane menej atraktívnym v očiach zákazníka, ktorý potrebuje rýchle publikovanie. Optimálny čas je, samozrejme, jeden pracovný deň.

Mali by ste tiež pamätať na to, že rýchlosť publikovania môžete kedykoľvek vylepšiť, pretože systém tiež poskytuje informáciu o priemere rýchlosti publikovania všetkých publikácií, ako aj priemer posledných 5 publikácií, takže zákazník môže vidieť, ako rýchlo vydavateľ článok nedávno publikoval.

Už viete, aké zmeny je potrebné urobiť na zvýšenie popularity vášho portálu na platforme WhitePress®? Pamätajte, že čím je webová stránka relevantnejšia a kvalitnejšia, tým ľahšie je vytvoriť dopyt po publikáciách za predpokladu, že portál dokážete správne prezentovať a prispôsobiť ponuku rôznym potrebám zákazníkov. Dúfame, že vám naše tipy pomôžu!

 

Vaše komentáre (0)
Redaktori WhitePress si vyhradzujú právo odstrániť urážlivé komentáre, ktoré obsahujú vulgárne slová alebo nesúvisia s predmetom správy.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Číťať všetko
  • Článok ešte nebol komentovaný.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Czytaj całość
Odporúčané články