10 dôvodov, prečo písať firemný blog

Firemný blog je veľmi populárnou formou inbound marketingu. Umožňuje používať nové marketingové riešenia a je oveľa lepší, než bannery, sponzorované články alebo CPC kampane. Tento typ marketingu je vynikajúcim spôsobom, ako propagovať vaše produkty a služby. Ak máte firmu, mali by ste o nej písať blog. Tu je 10 dôvodov, prečo!
Začnite zarábať peniaze dnes.
Zaregistrovať sa zadarmo

1. Blog je miesto, kde sa zákazník môže spojiť so značkou

Mnoho zákazníkov sa rozhodne niečo kúpiť založiac svoje rozhodnutie na informáciách, ktoré našli na internete. Blog je ideálnym miestom na oslovenie cieľového publika a predvedenie hodnôt vašej značky. Dobre napísaný blog nie je len zdrojom informácií, môže pomôcť zákazníkovi pri rozhodovaní, ale zároveň ho aj presvedčiť, aby využil vaše služby, prípadne produkt, spôsobom, ktorý sa výrazne líši od štandardnej reklamy. Blog poskytuje vašim zákazníkom vedomosti a ponúka riešenia problémov, ktoré by sa mohli vyskytnúť.

2. Blog vám pomôže vytvoriť long tail frázy a zlepšiť váš SEO potenciál

Vyhľadávacie nástroje radi indexujú blogové príspevky, najmä ak sú propagované na hlavnej stránke. Vďaka blogovým článkom môžete ľahko vytvárať long tail frázy - vyhľadávania používateľov vyhľadávacích nástrojov, ktoré sú podrobnejšie ako všeobecné kľúčové slová. „Efektívne tabletky na chudnutie pre ženy“ alebo „najlacnejšie poistenie pre Ford Escort“ sú dobrými príkladmi long tail fráz. Každá oblasť trhu má svoj vlastný zoznam long tail fráz a ich potenciál je obrovský, takže ich nemôžete ignorovať. Dobre optimalizovaná báza článkov vám umožňuje vytvoriť obrovské množstvo kľúčových fráz pre vyhľadávanie long tail fráz.

3. Blog je možné použiť na link building

Vytváranie nového a inšpiratívneho obsahu, ktorý je užitočný pre používateľov, odpovedá na ich otázky a vyhovuje ich potrebám, je vynikajúcim nástrojom na vytváranie vysoko kvalitných odkazov. Potenciálny zákazník rád zdieľa dobrý obsah na svojich vlastných blogoch alebo na sociálnych sieťach. Odkazy získané týmto spôsobom nielen posilnia článok, ale tiež môžu vylepšiť celý web. Blogové články sú navyše veľmi populárne v sociálnych médiách.

4. Google má rád nový obsah

Nie je o čom diskutovať - Google propaguje nový a jedinečný obsah. Stránky, ktoré sa pravidelne aktualizujú zaradí na oveľa lepšiu pozíciu, ako stránky, ktoré pozostávajú stále z tých istých starých informácií. Každý príspevok na blogu je samostatnou podstránkou a ak uverejňujete články nepretržite, vyhľadávací nástroj vie, že vaša webstránka rastie a vyvíja sa, čo môže viesť k lepším pozíciám vo výsledkoch vyhľadávania.

5. "Blogs create experts"

Vytváranie imidžu a rozvíjanie zručností je veľmi dôležitým aspektom firemných blogov, najmä ak predávate produkt alebo službu, ktorá si vyžaduje odborné znalosti. Keď uverejňujete kvalitné články, dobre vyrobené videá alebo ak svojim používateľom pomáhate tým, že im poskytnete riešenia na ich problémy, môžete byť v tejto oblasti považovaní za špecialistu. V dôsledku toho budú ľudia vašej značke viac dôverovať, pretože budete viac uveriteľný a rešpektovaný.

6. Blogy vám pomôžu vidieť službu tak, ako ju vidia vaši zákazníci

Ak je váš blog zameraný na pomoc vašim zákazníkom, musíte veci vidieť z pohľadu vášho príjemcu. Takto sa môžete lepšie zoznámiť s vlastnou službou a dozvedieť sa o problémoch, ktoré s ňou môžu mať používatelia. Môžete tak zlepšiť kvalitu svojich služieb a lepšie vyhovieť potrebám svojich zákazníkov.

7. Blog je základom pre content marketingové kampane

Ak píšete firemný blog, vlastníte jedno z najlepších miest na propagáciu svojich služieb. Dobre napísaný článok podporený dobrou propagáciou môže prilákať nových zákazníkov. Články na blogu sa okrem toho môžu použiť na vybudovanie zákazníckej základne. Inšpiratívny a jedinečný text je možné využiť na okorenenie štandardných marketingových aktivít, ako je newsletter alebo prispievanie na sociálnych médiách. Blog môže poskytnúť vašim zákazníkom niečo viac, než len jednoduché informácie týkajúce sa produktu – môžete im napríklad ukázať zaujímavý nový spôsob využívania služby. Dobre napísaný blog je vynikajúci spôsob, ako rozšíriť publikum čítajúce newsletter ako aj dosah na sociálnych médiách.

8. Firemný blog buduje vzťahy a dáva vašej spoločnosti „hlas“

Trvalý firemný blog je ďalším riešením budovania vzťahov so zákazníkmi. Tento komunikačný prostriedok vám dáva príležitosť predstaviť váš produkt novým jedinečným spôsobom. Neustále vytváranie obsahu tiež uľahčuje udržiavanie komunikácie. Čitatelia blogov budú písať komentáre, budú sa pýtať na vaše projekty a budú reagovať na konanie vašej spoločnosti. Môžete teda otvorene odpovedať na ich otázky, diskutovať o aktuálnych problémoch a dať svojej spoločnosti priateľskú, ľudskú „tvár“. Ide o perfektnú obojsmernú komunikáciu a ak využijete niektoré z návrhov svojich zákazníkov, môžete nielen skontrolovať reakciu potenciálneho zákazníka, ale môžete tak získať aj určité vedomosti o svojej spoločnosti z jedinečného uhla pohľadu a vylepšiť podnikanie počúvaním potrieb vašich zákazníkov. Cieľová skupina môže okrem toho lepšie spoznať vašu spoločnosť, čo vedie k zlepšeniu predaja. Zákazník je oveľa viac motivovaný vybrať si produkt spoločnosti, ktorú pozná.

 9. Blog je výborným spôsobom na vyrozprávanie príbehu a histórie spoločnosti

Rozprávanie príbehu sa stalo prevládajúcou témou v marketingových kruhoch a môže výrazne ovplyvniť značku. Blog je vynikajúcou platformou na rozprávanie príbehu o vašej spoločnosti - jeho prostredníctvom môžete predstaviť strategické posolstvo, nápad, jedinečný príbeh svojej značky alebo hodnoty, ktoré propagujete. Ak svoju spoločnosť predstavíte zaujímavým spôsobom, môžete si byť istí, že si ju ľudia zapamätajú. Rozpoznanie značky je jedným z prvkov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutie o kúpe.

10. Investovanie vášho marketingového rozpočtu do blogu je veľmi efektívne

Výskum uskutočnený v USA prostredníctvom hubspot.com ukázal, že rozpočtové investície pokrývajúce firemný blog a jeho ďalšiu propagáciu sú jedným z najlepších marketingových krokov. Firemný blog je predovšetkým komunikačnou platformou pre vás a vašich zákazníkov. Pozitívne aspekty sú uvedené na obrázku nižšie.



Priame fakty – zhrnutie

Publikovanie na firemnom blogu vám umožňuje využívať nové spôsoby komunikácie so zákazníkom. Obchodný blog je vynikajúcou metódou propagácie a budovania vzťahov v sektoroch B2B a B2C. Dobre vypracovaná marketingová kampaň založená na podnikovom blogu nielen zvyšuje predaj, ale tiež rozširuje dosah vašej značky. Umožňuje tiež plné využitie SEO a posilnenie kľúčových fráz zvolených pre vaše podnikanie. Mali by ste však pamätať na to, že zaistiť pozitívny vplyv blogovania si vyžaduje trpezlivosť, pretože dosiahnuť plný efekt trvá určitý čas. Tvrdý práca a dobrý obsah sú základom efektívnej dlhodobej marketingovej kampane.

Vaše komentáre (0)
Redaktori WhitePress si vyhradzujú právo odstrániť urážlivé komentáre, ktoré obsahujú vulgárne slová alebo nesúvisia s predmetom správy.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Číťať všetko
  • Článok ešte nebol komentovaný.
Správcom osobných údajov je WhitePress s.r.o. so sídlom v Košiciach, Mlynská 27, Vaše osobné údaje sa spracúvajú na marketingové účely spoločnosti WhitePress s.r.o. a subjektov, ktoré majú záujem o marketing svojich vlastných výrobkov alebo služieb. Marketingový cieľ spoločnosti WhitePress s.r.o. obsahuje komerčné informácie o konferenciách a školeniach súvisiacich s obsahom uverejnenom v časti Vedomostná báza.

Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je legitímny účel, ktorý sleduje správca a jeho partneri (článok 6 ods. 1 písm. F GDPR).

Používatelia majú nasledujúce práva: právo požiadať o prístup k svojim údajom, právo ich opraviť, právo vymazať údaje, právo obmedziť spracovanie a právo prenášať údaje. Viac informácií o spracovaní Vašich osobných údajov vrátane Vašich práv nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov.
Czytaj całość
Odporúčané články